Egyéb érdekességek...rólam

2013. augusztus 12., hétfő

Paleo sóskamártás...

Paleo sóskamártás...



  
Gyermekkorom óta egyik kedvencem a sóskamártás, ezért a paleoban se akartam lemondani rólam. Nem tehettem mást...
...kikísérleteztem a hozzám legközelebb álló ízvilágot.




...hogy készítem?  


... savanyúan!



Szedek egy tál nagy sóskát (kb. 20 dkg-ot), megtisztítom a szárától. Egy közepes méretű lábosban 2-3 ek. kókuszolajat hevítek. Rádobom a sóska 1/3-át, sózom, kevergetve fonnyasztom. 
Ha az összes sóska kellően megdinsztelődött ízesítem 1 tk. eritritollal (nyírfacukor, méz is kiváló hozzá)és őrölt fekete borssal.
 Hozzáöntök 2 dl sűrű kókusztejet, és a mártást folyamatosan kevergetve addig főzöm, míg be nem sűrűsödik.  




... főtt tojást készítettem hozzá, de például pörkölttel is nagyon finom.


... én nagyon savanyúan szeretem. Tessék kóstolni közben, és beállítani a savanyúságát, esetleg kicsivel több édesítő hozzáadásával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése