Egyéb érdekességek...rólam

2012. február 20., hétfő

Reggelizzünk...



Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a reggeli döntő fontosságú lehet abban, hogyan indítjuk a napunkat, ugyanis ébredés után a legalacsonyabb a vércukorszintünk. A reggeli beindítja az anyagcserénket, felgyorsítja, így a nap folyamán nem fogunk többet enni, esetleg nassolni. Szóval, kötelező reggelizni, még a fogyókúrázóknak is!  Nem mindegy azonban, hogy mit reggelizünk. Ha engem kérdeztek, én legszívesebben szénhidrátban és vitaminokban gazdag ételeket fogyasztok. Kedvencem többek között a teljes kiőrlésű lisztből készült briós kevéske vajjal, lekvárral, a házi granola natúr joghurttal és friss gyümölcsökkel. Összegyűjtöttem nektek néhány olyan receptet, amelyeket korábban már közzétettem, de - ezen a héten - mutatok még több reggelihez kapcsolódó receptet, hogy mindenki válogathasson kedvére. 



Akkor következzen néhány ötlet az én kedvenceimből...











































































Turmixok, itókák:

4 megjegyzés:

  1. Mézi!Ha ezt mind elkészítenénk 2 hétig mindennap mást reggelizhetnénk!:)
    Annyi finomságot találtam most itt egy helyen!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, h ezt így összehoztad! Csigákat jó is lenne megsütnöm, mert holnap utazós napunk lesz, úgyh még jól is jönnének!!! És a kalács is már ott kattog a fejembe napok óta! :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez az összeállítás! Csemegézek is belöle!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik amit itt láttam,nem egy mindennapi!

    VálaszTörlés