Egyéb érdekességek...rólam

2011. március 20., vasárnap

Mango lassi mézzel VKF. 41. fordulójára



Ezt az indiai frissítőt Jamie Oliver Egyszerűen csak főzz c. könyvéből néztem ki napokkal ezelőtt. Szokásomhoz híven nem követtem teljesen a receptet: mézzel és kardamommal ízesítettem ráadásként. Rendkívül kellemes, üdítő finomság, amely bármely alkalomra kiváló. Aki esetleg a kardamommal nincsen barátságban, nyugodtan hagyja ki, és szórjon a tetejére kókuszreszeléket.


Figyelem!!! Holnap után (azaz, 2011. március 22. napján) lejár a VKF. 41. fordulójának végső határideje!!!!


Hozzávalók:


4 személyre

  • 2,5 dl natúr joghurt
  • 1,3 dl tej
  • 200 g szeletelt, kimagozott friss mangó
  • ízlés szerint méz
  • ízlés szerint őrölt kardamom (nincs benne)


Elkészítése nem igényel túl nagy erőfeszítéseket: az összes hozzávalót bedobjuk a turmixgépbe, és 1-2 percig turbózzuk, majd poharakba öntve felszolgáljuk. Hűtőben akár 24 óráig is eltartható. Szerintem behűtve a legklasszabb.


    Forrás: Jamie Oliver: Egyszerűen csak főzz

    3 megjegyzés:

    1. Csatlakozom Biankához, szerintem is finom lehet. Szívesen megkóstolnám a kókuszreszelékes változatát.:)

      VálaszTörlés
    2. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz :)
      Soha nem csináltam még mangó lassi-t, ideje ezt is felvenni a repertoárba

      VálaszTörlés