Egyéb érdekességek...rólam

2011. szeptember 7., szerda

Joghurtos, szederlekváros gofri


Reggelente még attól sem riadok vissza, hogy fél órával előbb kibújjak az ágyból, kiosonjak a konyhába, hogy az egyik kedvencemmel, a joghurtos, szederlekváros gofrival indulhasson a nap. Magamnak mindig az élesztős, teljes kiőrlésű lisztből készül tésztát készítem (recept hamarosan), a többieknek pedig sima lisztből sütöm. Feltétet pedig mindenki választhat az elképzelése szerint. 

Amikor Tücsök nemrégiben ezzel a sütőpor, élesztő nélküli recepttel rukkolt elő, rögtön beleszerettem. Nem is volt kérdéses, hogy kipróbálom. De jól tettem, hogy így döntöttem: nagyon nagy sikere lett! Csak úgy falták a manócskák! :-) Ismétlés biztosan lesz! :-DDD



Hozzávalók:


  • 17 dkg liszt
  • 17 dkg cukor
  • 3 dl tejföl
  • 6 tojás
  • 8 dkg olvasztott vaj





Elkészítése:


A tojást habosra kevertem a cukorral. Hozzáadtam a tejfölt és az olvasztott, kissé visszahűtött vajat. Végül a liszttel csomómentes, a palacsintatésztánál sűrűbb tésztává kevertem. A felmelegített gofrisütőbe 1-1 kisebb merőkanálnyi tésztát téve kisütöttem. Joghurttal és szederlekvárral tálaltam. :-D



7 megjegyzés:

  1. reggeé korábban kelni? na neeeee
    de gofriért, szederlekvárosért, nyújtom a tányérom

    VálaszTörlés
  2. De szép élénk sárga! Kiskanállal gofrit??
    Zitus

    VálaszTörlés
  3. 4Gyerek! Naná, hogy felkelek...finomat enni...viccelsz???!!! :-D Hajnali fél 6-kor is...simááán! :-DD

    Zitus! Köszi, nagyapám tyúkjai tojják a tojást. :-D A lekvárt kenjük rá kiskanállal, a gofrit, mi malacka módon kézzel esszük! Csak úgy, álánátúúúr! :-DDD

    VálaszTörlés
  4. Szederlekvár!! Úgy a legjobb, malackásan :-)))

    VálaszTörlés
  5. Hajnalok hajnalán? Örülök, hogy Kiffiút leszoktattam a korai ébresztőről, s abban az órában még alhatok.

    legközelebb ezt a gyors verziót bevállalom reggeliztetésre.

    VálaszTörlés
  6. Finom, renderesen készül nálunk is :)

    VálaszTörlés