Egyéb érdekességek...rólam

2011. szeptember 17., szombat

Paradicsomos tészta


Még nálam is megesik, bár hozzáteszem, ez elég ritkán fordul elő, hogy kevés időm van a konyhában sertepertélni. Márpedig enni ilyenkor is kell valamit, ekkor szoktam bevetni a házi ketchupot (de nevezhetjük paradicsom szósznak is). Gyorsan főzök hozzá teljes kiőrlésű tönköly tésztát, dobálok rá mozzarella golyókat, friss bazsalikom leveleket, végezetül megszórom frissen reszelt parmezánnal, esetleg pecorinoval. Annyira egyszerű, hogy lehetetlen elrontani.


Hozzávalók:


  • teljes kiőrlésű tönkölybúza lisztből készült spagetti
  • ketchup (paradicsomszósz)
  • mozzarella golyók
  • friss bazsalikom levelek
  • frissen reszelt parmezán

Elkészítése:


A tésztát sós vízben al dentére főztem, leszűrtem, kevés olívaolajjal meglocsoltam. Rákanalaztam a szószt, rádobáltam a mozzarellát, a bazsalikomot, és megszórtam reszelt parmezánnal.


2 megjegyzés:

  1. De finomat készítettél!A tészta nálunk is nyerő mindig, ha kevés idő van.:-)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű, gyors és finom! Nekem a 2 gyerek miatt kell gyakran ilyet bedobnom! Ez tetszik!

    VálaszTörlés