Egyéb érdekességek...rólam

2012. augusztus 8., szerda

Tápióka puding málnával, ribizlivel, rózsavízzel...


Tápióka puding málnával, ribizlivel, rózsavízzel...


... reggelire.



Hozzávalók:



  • 10 dkg tápióka gyöngy
  • egy kevés víz
  • kb. 5 dl tej
  • 4 ek. rózsavíz
  • ízlés szerint méz


a rétegzéshez:


  • 200 g málna
  • 200 g ribizli


a szóráshoz:


  • szeletelt mandula



Elkészítése:


A tápióka gyöngyöket nagyjából fél órára vízbe áztatom. Amikor a gyöngyök megduzzadtak, leöntöm róluk a vizet és a tejjel főzni kezdem őket addig, amíg a gyöngyök átlátszó, zselés gömbökké nem változnak. Ízesítem rózsavízzel és ízlés szerint mézzel. A pudingot poharakba töltöm: egy réteg málna, egy réteg puding, egy réteg ribizli, egy réteg puding. A tetejére pirított, szeletelt mandulát szórok.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a tápióka puding, már több blogon is láttam, de itt Erdélyben sehol nem láttam még ilyen tápóka gyöngyöt, bár lehet jobban szét kellene nézzek.

    VálaszTörlés
  2. Egy elit Kolozsvári üzletben láttam tápiókát, akkor nem vettem meg és azóta is bánom. Azóta is rajta az eszem:) Nagyon guszta puding lett.

    VálaszTörlés