Egyéb érdekességek...rólam

2010. október 12., kedd

Cayenne borssal fűszerezett csirke avokádó salsával...



Cayenne borssal fűszerezett csirke avokádó salsával...




... ez a hétvége is programokkal teli, 
nem nagyon érek rá a konyhában tevékenykedni... enni azért persze kell...
ilyenkor jönnek jól a 15 perc alatt elkészthető receptek...
mint például ez.
... a cayenne bors nagyon csípős, úgyhogy csínján bánjatok vele!




Hozzávalók:


  • 4 szelet bőrös csirkemell
  • 2 érett avokádó
  • 1 nagy lila hagyma
  • fél lime leve
  • kókuszolaj
  • ízlés szerint cayenne bors
  • ízlés szerint Himalája só
  • 1-2 tk. méz


a tálaláshoz:


  • karfiolrizs, párolt rizs, saláta



Elkészítése:

    A hagymát vékonyra szeleteltem, sóztam, meglocsoltam bőven a lime levével, majd félretettem. Az avokádóból kikapargattam a belső részt, és amennyire tudtam, kockákra vágtam. Kevés kókuszolajat összekevertem a mézzel, a cayenne borssal, ezután alaposan bedörzsöltem a csirkemellek mindkét oldalát (a bőr alatt is). Serpenyőben kókuszolajat hevítettem, a húsok mindkét oldalát pirosra sütöttem. Az avokádót összekevertem a félretett lilahagymával. Locsoltam rá még egy kevés limeot, végül a salsát a tányérokra szedett hússzeletekre halmoztam. Karfiolrizzsel, salátával vagy /nem paleózók/ párolt rizzsel tálalják.




    Ihlet: Martha Stewart

    4 megjegyzés:

    1. Isteni finomság, nagyon guszta

      VálaszTörlés
    2. Nekem nagyon tetszik ez a párosítás:)

      VálaszTörlés
    3. Csípős jöhet bármikor! Nagyon jól hangzik és guszti!

      VálaszTörlés
    4. Bianka, Cs. tűzhely, Ildy, kössszenet Nektek! Érdemes kipróbálni, nekem nagyon bejött! :)))

      VálaszTörlés