Egyéb érdekességek...rólam

2010. november 9., kedd

Csípős vörösbab szalonnával és csirkemellel



Tegnap ismét egy gyors ebédet dobtam össze: mindössze 15 perc volt az elkészítése. Azoknak ajánlom, akik szeretik az enyhén édes - csípős kombinációt. Eredetileg csirkemell csíkok nem voltak hozzá kínálva, de mivel nagyon szeretjük a húsféléket, így én ezt is készítettem. Nekem nagyon ízlett! :-))

Hozzávalók:

  • 2 szelet csirkemell (natúr joghurtba vagy kefirbe be is pácolhatjuk, így sokkal omlósabb lesz)
  • 1 nagyobb vöröshagyma
  • 1 nagyobb vörösbab konzerv (kb. 40 dkg)
  • 15 dkg baconszalonna
  • 2 dl paradicsomszósz (helyette 1 doboz hámozott, egész paradicsom)
  • 1 tk. chilipor
  • 2 ek. méz
  • őrölt fekete bors
  • olívaolaj

Elkészítése:


1. A bacont és a csirkemellet csíkokra vágtam.

2. A bacont egy serpenyőben ropogósra sütöttem, majd ennek a zsírjában a besózott, borsozott csirkemell csíkok mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.

3. A serpenyőbe egy kevés olajat öntöttem és az apróra vágott hagymát megpároltam.

4. Hozzáöntöttem a paradicsomot, a vörösbabot, ezután ízesítettem mézzel, sóval, borssal, chilivel.

5. Néhány percig hagytam hogy rotyogjon, besűrűsödjön.

6. Egy nagyobb tányérra helyeztem a megsült csirkét, a paradicsomos babot, és a tetejére szórtam a bacon darabkákat.

7. Friss zsemlével tálaltam.



Forrás: Nők Lapja Konyhája2010. júniusi szám némi változtatással

6 megjegyzés:

  1. Ha csak icipicit csípős akkor jöhet :))

    VálaszTörlés
  2. Csibe! Csak picit csípős, éppen annyira, hogy ellensúlyozza az édes ízt! Én sem vagyok oda a túl csípősért, ezért alig tettem bele chilit. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, lehet jó csípős is:)

    VálaszTörlés
  4. Valami isteni lehet, én is babot tettem ma fel :)))

    VálaszTörlés