Egyéb érdekességek...rólam

2011. február 17., csütörtök

Stafétaátvétel és VKF. téma

TücsökBogár tisztelt meg azzal, hogy engem választott a VKF. 41. fordulója háziasszonyának. TücsökBogár! Köszönöm neked ezt a megtiszteltetést, nagyon örültem neki, és igyekszem méltó utódod lenni!

Én is átböngésztem az összes eddigi témát, és be kell vallanom nektek, hogy nem sokat kellett gondolkoznom rajta, hogy mi is legyen ennek a fordulónak a témája. Nevemhez és a blogom címéhez hűen (biztos kitaláltátok már :-DDD) a MÉZre esett a választásom (bármilyen méz lehet, ízesített is), és azért hogy tényleg ne legyen egyszerű a dolgotok, olyan ételeket (sósakat, édeseket is!) várok tőletek (ital nem lehet!), melynek összetevői között a méz szerepel. Ha esetleg cukrot is tartalmazna az étel, akkor annak aránya nem lehet több, mint a mézé. Ezen kívül új, ötletes recepteket várok!! Kérem, hogy közismert, régi recepteket ne küldjetek (pl.  mézes zserbó, mézes krémes stb.)!!!!

Még egy utolsó kikötést szeretnék tenni azért, hogy a játék sokkal érdekesebb legyen: a nevezett ételeket a bloggerek és bloggerínák a határidő lejárta előtti utolsó héten (2011. március 14 és 20 között) tegyék közzé blogjaikon! :-DDD


Akkor mától hivatalosan is a VKF. 41 fordulójának témája: a MÉZ.



Miért is a mézet választottam:  mert  

"...a méz csupa napsugár és napfény, amire az ember egészségének nagy szüksége van."

(Ignácz Sándor, 1943)


A mezesfinomsagok@freemail.hu  címre várom a linkeket a mézes finomságokról! Remélem, hogy sok-sok ötletes receptet találtok majd ki! :-DD

A játékban a bloggal nem rendelkezők is részt vehetnek, ehhez azt kérem, hogy az e-mail címemre küldjétek el a fényképes receptjeiket, amit én a blogomon közzé teszek.


Akik viszont nem vehetnek részt a játékban, azok a  fizetett, vagy kereskedelmi célú honlapok és cégek!!!!


A határidő legyen 2011. március 21.  (1-2 napos csúszást elfogadok!)


A Vigyázz!Kész!Főzz! verseny korábbi kiírásairól itt olvashattok.


És akkor: VIGYÁZZ!KÉSZ!FŐZZ!

 

Mindenkinek jó főzőcskézést, sütögetést kívánok!


mezesfinomsagok@freemail.hu

Mézi

20 megjegyzés:

  1. Még egyszer gratulálok! Köszönöm, hogy elvállaltad a háziasszony szerepet! A téma nagyon jó! Külön köszönöm, hogy kikötötted, hogy mikor jelenjenek meg a blogbejegyzések, így valamelyest a játék visszatér a régi medrébe. Rengeteg receptet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Na, erre befizettem volna, hogy ez lesz.
    Mézi drága még feltételek is vannak a közzététellel. Végülis helyes.
    Most azért hagyom egy kissé ülepedni a buksim, vasárnap még fánkoztam, majd Autumnnál Vacsoracsatáztam.
    De jövök, ígérem.

    Ja, és kóstolási sorrendben benne vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Mézigörl!
    Szinte tudtam:-)))
    Köszi a kikötéseket is, így sokkal érdekesebb lesz a játék:-)))
    Megyek agyalni:-))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a stafétához - és a cseppet sem meglepő témaválasztáshoz :-)))

    VálaszTörlés
  5. Ezt nevezem gyorsaságnak:) Tetszik a téma!:)

    VálaszTörlés
  6. Kezenfekvo es nagyon jo a tema :) Grat!

    VálaszTörlés
  7. Jó kis téma, szerintem bonbon-fronton sem megoldhatatlan :)

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert kívánok az új forduló megrendezéséhez!

    VálaszTörlés
  9. Valami nagyon fincsit kellene főzni!:-)

    VálaszTörlés
  10. Gratula a stafétához! A téma meg nagyon jó, blogodhoz és hozzád illő!
    Gesztenyéhez csatlakozva én is elvonulok agyalni, remélem kitalálok addig valamit :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó téma, remélem sikerül valamit összehoznom zsúfolt időszakom ellenére!Gratula a stafétához!

    VálaszTörlés
  12. Én is valahogy sejtettem, hogy mézes téma lesz :))) nem is tudom miért :DDD :)
    Gratu a díjhoz és fantasztikus témához!!!

    VálaszTörlés
  13. Azt hiszem ez lesz az első VKF, amin részt veszek! :):) Agyalás beindult nálam is! :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok, nagyon izgalmas forduló lesz

    VálaszTörlés
  15. Ma biztos, ami biztos, vettem 6 üveg mézet:-))

    VálaszTörlés
  16. Én is gratulálok, jól feladtad a leckét! Holnap én is veszek mézet, legyen mivel kísérletezni..:DDD Szeretem a kihívásokat!:D

    VálaszTörlés
  17. Lányok! Köszönöm a sok-sok gratulációt! Szeretettel várok mindenkit játszani! Addig is tessék agyalni a recepteken! :-)))

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok, hogy te lettél a háziasszony!!:) És hogyhogy méz? Mégis mi vitt rá erre a teljesen érthetetlen lépésre?::)))
    Remélem, lesz időm részt venni rajta. Nehogy már pont a tiédről maradjak le!:) A fánkosról is lekéstem, pedig nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok én is! :) Igyekszem részt venni, bár még nem született meg a döntés. :)

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok én is a háziasszony szerephez. :)Nagyon tetszik a téma, és épp most készülök mézes finomságot készíteni.

    VálaszTörlés