Egyéb érdekességek...rólam

2010. szeptember 30., csütörtök

Avokádó krém, ahogy én készítem...


 Hozzávalók:

  • 2 db érett avokádó
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 0,5 vöröshagyma
  • fél lime leve
  • 3 ek majonéz
  • 3 ek tejföl
  • őrölt fekete bors
Elkészítése:

  1. Az avokádót egy kanál segítségével kiszedjük a héjából, meglocsoljuk a lime levével, hogy ne barnuljon be.
  2. A fokhagymát összezúzzuk, a vöröshagymát lereszeljük majd az avokádóval együtt összepürésítjük. 
  3. Hozzáadjuk a tejfölt, a majonézt, legvégül pedig sóval, őrölt fekete borssal ízesítjük.

Megjegyzés: Tortilla chipshez, bagettre kenve, de én chilis babhoz is előszeretettel kínálom!

    5 megjegyzés:

    1. Magam még nem készítettem, de nagyon szeretem

      VálaszTörlés
    2. Nagyon jól néz ki, finomak ezek a kencék :)

      VálaszTörlés
    3. Gyönyörű őszi csendélet...
      Mi is nagyon szeretjük, én főtt tojással turmixoltam utoljára, de ezt is megkóstolnám!!

      VálaszTörlés
    4. Bianka, Jutka, Viki, Trinity! Nagyon köszönöm! :)

      VálaszTörlés