Egyéb érdekességek...rólam

2011. augusztus 4., csütörtök

Roston sült csirkemell csicseriborsó-salátával




Szeretek a konyhában hosszasan pepecselni, de sokszor sajnos nincsen rá időm. Ekkor szoktam a gyorsan elkészíthető receptekhez nyúlni, mert nekem ilyenkor is fontos, hogy finomat, és egészségeset együnk. Ez is egy ilyen recept. Amíg a hús sült, addig összedobtam a salátát, és már lehetett is azon nyomban tálalni. Ennyire egyszerű! :-DD


Hozzávalók:


a roston sült csirkemellhez:

  • 2 nagyobb szelet csirkemell
  • frissen őrölt fekete bors
  • olívaolaj

a salátához:

  • 40 dkg csicseriborsó (konzerv)
  • 2 ek. frissen aprított bazsalikom
  • 2 ek. frissen aprított petrezselyem
  • 2 ek. citromlé
  • 4 ek. olívaolaj
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 3 dkg reszelt parmezán
  • frissen őrölt bors




Elkészítése:


A csicseriborsót alaposan lecsepegtetjük, majd összekeverjük a bazsalikommal, a petrezselyemmel, a citromlével, az olívaolajjal és a zúzott fokhagymával. Megszórjuk a parmezánnal, újból összeforgatjuk, majd ízlés szerint sózzuk, borsozzuk, és tálaljuk.
Ha van időnk, a csirkemellet egy éjszakára joghurtba bepácolhatjuk, hogy sokkal omlósabb legyen. Én most siettem, így ez elmaradt. A hús mindkét oldalát forró serpenyőben egy kevés olívaolajon pirosra sütöttem, közben ízlés szerint sóztam, borsoztam. Szeletekre vágva tálaltam csicseriborsó-salátával.


Forrás: A saláta receptjét a TV Paprika Magazin 2011. augusztusi számában találtam, a csirkemellet pedig hozzágondoltam.


3 megjegyzés:

  1. Izgalmas kombinációs, finom lehet

    VálaszTörlés
  2. Jó a saláta. Csak ne lenne fehér holló a csicseriborsó úgy szárazon mint konzerv megjelenítésben

    VálaszTörlés