Egyéb érdekességek...rólam

2011. augusztus 5., péntek

Almás gazpacho




A rossz idő ellenére, azért bízom abban, hogy még lesz NYÁR. Vacsira ezért egy "nyárias" levest választottam. Elsőre gondolom mindenkinek furán hangzik az elnevezése - alma és paradicsom, azok hogy passzolnak össze??? :-DD Bevallom első olvasásra én is így gondoltam, aztán vettem a bátorságot, és elkészítettem. ...és meg kell, hogy mondjam, tényleg nagyon jók együtt! :-DD



Hozzávalók:

  • 6 paadicsom
  • 3 alma
  • 1 citrom leve
  • 1 dl almaecet
  • 1 dl olívaolaj
  • só, bors

Elkészítése:
A paradicsomok tetején kereszt alakú vágást ejtünk, majd 30 másodpercre forró vízbe mártjuk őket, és eltávolítjuk a héjukat. Az almákat meghámozzuk, kimagozzuk és kockákra vágjuk, majd az almakockák egyharmadát gyufaszál vékonyságúra vágjuk, és összekeverjük a citromlével. A paradicsomot öszeturmixoljuk a maradék almával, majd hozzáadjuk az ecetet, az olívaolajat. Sózzuk, borsozzuk. Tálaláskor megszórjuk a gyufaszálra vágott almával, és néhány csepp olívaolajat cseppentünk rá.


Forrás: TV Paprika Magazin 2011. júniusi szám - néhány apró változtatással

2 megjegyzés: