Egyéb érdekességek...rólam

2011. augusztus 24., szerda

Hagymalekvár...



...mézzel készítve. Igazi különlegesség. Ajánlom sült húsokhoz, de szerintem a legfinomabb a kacsa-, és libamáj mellé.


Hozzávalók:


  • 3 nagy fej vöröshagyma
  • 3 ek. vaj
  • 10 dkg méz
  • 3 ek. balzsamecet
  • 1 ek. apróra vágott rozmaring
  • só, frissen őrölt fekete bors


Elkészítése:


A hagymát  felszeleteltem, és elkezdtem a vajon párolni. Amikor már aranybarna és puha, hozzáadtam a mézet és karamellizáltam. Nem kell sűrűn keverni. Sóztam, borsoztam, rozmaringgal ízesítettem. Üvegekbe töltöttem, és miután kihűlt, hűtőbe tettem.


Forrás: Nők Lapja Konyha, 2011. februári szám

6 megjegyzés:

  1. A hagymalekvár imádni valóan finom! Első megkóstolása után szerelmese lettem. Nagyon finom a sült bárányhoz is, de tényleg a kacsa és a liba a legjobb párja. Nagyon finom lehet, így mézesen!

    VálaszTörlés
  2. Ki fogom próbálni. Köszi. :)))

    VálaszTörlés
  3. Hát igen... a tökéletes lekvár :) Imádom!

    VálaszTörlés
  4. Olyan régóta tervezek én is hasonlót csinálni...kösziiii!

    VálaszTörlés
  5. Még sosem ettem, de azt hiszem finom lehet

    VálaszTörlés
  6. Nagyon megszerettem, idén már én is saját magam szeretném készíteni. Annyira egyszerű, mégis különleges. Szép lett :)

    VálaszTörlés