Egyéb érdekességek...rólam

2011. április 22., péntek

Húsvéti ajánlatom

Az elmúlt hetekben több blogertársamtól is felkérést kaptam, hogy készítsem el a húsvéti ajánlatomat.

  • Gesztenyétől
  • Nellitől
  • Kreatív konyhától
  • Tititől
  • Családi tűzhelytől

Nagyon szépen köszönöm mindegyőtöknek a felkérést, és azt, hogy rám gondoltatok!


Ahogy nézegettem a receptjeimet, rájöttem, hogy nagy százalékban desszerteket tartalmaz. No, nem azért mert más nem készül nálunk, csak valahogy mindig ezeket sikerül megörökítenem. El is határoztam, hogy a jövőben változtatni fogok az arányokon, és igyekszem több sós ételt is megmutatni nektek.


A játék lényege:

 
  • Írni kell egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel!
  • Javasolni kell 5 - 10 ételt bármilyen kategóriában.
  • Egy feltétel van, hogy a már korábban közzétett receptjeidből válogass!
  • Ha megkapod a játékot akkor kérlek küldd tovább 10 bloggernek!
  • A játékot szabadon is "elviheted" , nem kell megvárni még eljut hozzád!


Ahogy nézegettem, már szinte mindenki részt vett a játékban, így én most nem is választanék ki 10 újabb bloggert, hanem továbbadnám mindenkinek!


Az én ajánlatom a következő:












 



























 

 


















6 megjegyzés:

  1. húúúh.... ez olyan igazi kis nyálcsorgatós lett!!! nyammi

    VálaszTörlés
  2. Így, szépen sorban szeretném :)

    VálaszTörlés
  3. az utolsó, a túrós zsemle tök jól néz ki, olyan mint egy tank :) a többi pedig fenséges és finom... a sós kalácsot nálunk csak én enném :) medvehagymás fűszervajjal.

    VálaszTörlés
  4. Szuper kínálat, én is végigkóstolnám szívesen.:)

    Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!!

    VálaszTörlés
  5. Mézi, Boldog Húsvétot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mézi!Boldog Húsvéti Ünnepeket kívánok Nektek szeretettel!

    VálaszTörlés