Egyéb érdekességek...rólam

2013. július 28., vasárnap

Vasárnapi reggeli...




... a hozzám hasonló parasztgyomrúaknak!


Nekem fontos a tartalmas, ráérősen elfogyasztott reggeli, ezért még hétköznap sem vagyok rest fél órával korábban kelni azért, hogy ilyen, vagy ehhez hasonló finomságokkal indulhasson a napom.  


Pontos mennyiségeket most nem írok, ezt a bejegyzést csak ihlet adónak szánom. A tükörtojás elkészítésének számtalan variációja létezik, úgyhogy bátran használjátok az alapanyagokat. Nekem a mangalica kolbászos, császárszalonnás változata jön be a legjobban...


A mangalicakolbászból 5-6 karikát, a császárszalonnából 9-10 katonát vágtam. Lepirítottam őket kacsazsíron, majd ráütöttem két tojást. Megszórtam frissen őrölt borssal, Himalája sóval, és addig sütöttem, amíg a tojásfehérje teljesen, a sárgája pedig félig át nem sült. Megszórtam friss bazsalikomlevelekkel. Apró uborkával, paradicsommal és paprikával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése