Egyéb érdekességek...rólam

2013. július 31., szerda

Roston sült fogasfilé sült paprika salátával...

Roston sült fogasfilé sült paprika salátával...




... most nincsen szöveg, csak recept...




Hozzávalók:


 kb. 4 személyre


a fogashoz:




  • négy nagyobb szelet fogasfilé
  • Himalája só, frissen őrölt bors
  • kókuszolaj a sütéshez
  • a tálaláshoz frissen facsart citromlé




a sült paprikához:




  • 6-7 db kápia vagy kaliforniai paprika (fejenként egy-két darab)
  • olívaolaj
  • Himalája só, frissen őrölt fekete bors
  • friss bazsalikom, petrezselyem
  • pirított dió (vagy mandula, fenyőmag)



Elkészítése:




A sütőt 240°C-ra előmelegítettem, és alufóliával bélelt tepsiben a paprikákat megsütöttem. Amikor a héja fekete és hólyagos, egyszer megfordítottam őket. A paprikákat egy nagy mély tálba tettem, folpackkal lefedtem, és 15 percre félre tettem. A héjukat lehúztam, majd a húsukat csíkokra vágtam, és olívaolajjal meglocsoltam. Másnapig hűtőbe tettem. Tálalás előtt 1 órával kivettem, egy tálra rendezgettem őket, majd sóztam, borsoztam, felaprított zöldfűszerekkel, pirított dióval megszórtam. Citromlével meglocsoltam. A fogast sóztam, borsoztam - aki szereti, egy kevés citromlével meglocsolhatja - a kókuszolajon mindkét oldalát megsütöttem, a salátával tálaltam. 


Isteni, jó étvágyat hozzá!


1 megjegyzés: