Egyéb érdekességek...rólam

2013. július 20., szombat

Lecsós, kolbászos csirke...

 
Lecsós, kolbászos csirke...




... sütőben sütve.

... villám ebéd szombatra! 





Hozzávalók:






  • 1 nagy vöröshagyma, finomra vágva
  • 4 lecsópaprika, felkarikázva
  • 4 paradicsom, gerezdekre vágva
  • egy kisebb cukkini, felkockázva (opcionális)
  • 4 csirkemellfilé
  • 175 g füstölt szalonna
  • 1 szál csípős kolbász, felkarikázva
  • só, frissen őrölt bors, pirospaprika
  • 0,5 dl száraz/ félszáraz fehérbor
  • kókusz-, vagy olívaolaj 




a tálaláshoz:



  • friss petrezselyem, felaprítva
  • vegyes saláta

 


Elkészítése: 




Egy kisebb tepsit kiolajoztam, belefektettem a sóval, borssal, pirospaprikával - mindkét oldalukon - befűszerezett hússzeleteket (fel is lehet kockázni). A zöldségeket megmostam, felkockáztam, ezután rászórtam a hússzeletekre a baconnel és a kolbászkarikákkal együtt. Újra sóztam, borsoztam, és az egészet meglocsoltam fehérborral és egy kevés olajjal. 180°C-ra előmelegített sütőbe tolva pirosra sütöttem a hússzeleteket. Közben többször megforgattam őket. Tálaláskor megszórom frissen vágott petrezselyemmel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése