Egyéb érdekességek...rólam

2013. július 14., vasárnap

Nyers "csokipuding" mandulával és málnával...


Nyers "csokipuding" mandulával és málnával...



 ... egy kis délutáni nasi a 27 éves "gyerekeknek" (is)!


... igen, igen, jól látjátok avokádó van benne! 
Nem kell megijedni, először én is csak néztem, hogy úhh...avokádóóó?! 
Aztán megkóstoltam... Meg kell hagyni, isteni finom!


Hozzávalók:



  • 1 érett avokádó, a héjából kikanalazva
  • 1 banán (opcionális)
  • 3 ek. cukrozatlan kakaópor
  • 1 ek. méz
  • egy kevés kókuszkrém pl. Cocomas
  • egy csipet Himalája só (opcionális)



a tálaláshoz:



  • friss málna
  • pirított, szeletelt mandula
  • friss citromfű




Elkészítése:



Az avokádót botmixerrel vagy villával pürésítem. Hozzáadom a kakaót, a mézet, a sót, a kókuszkrémet, és az egészet jól kikeverem. Tálkába szedem, megszórom málnával, mandulával, végül citromfűvel díszítem.



...gyors, finom és egészséges, ellentétben a TV-ben reklámozott,
 agyoncukrozott vackokkal (gondolok itt az aktuális 
"kedvencemre": a Paula pudingra grrrr)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése