Egyéb érdekességek...rólam

2012. július 11., szerda

Rozmaringos fehérbabkrém rozskenyéren...

Rozmaringos fehérbabkrém rozskenyéren...



Gyors vacsi kell, vagy váratlan vendégek toppannak be, és fogalmunk sincs mivel kínáljuk őket? Konzerv bab tutira van otthon, friss (vagy szárított) rozmaring is biztosan akad. Egy gombnyomás és már el is készült ez a kence. Már csak kenyeret kell szeletelnünk, és lehet is mártogatni. 

Hozzávalók:


  • 1 konzerv fehérbab (40 dkg)
  • 0,5 dl extra szűz olívaolaj
  • 3 gerezd fokhagyma
  • fél citrom leve vagy ízlés szerint kevesebb
  • só, frissen őrölt bors
  • 2 ágacska friss rozmaring

a tálaláshoz:




Elkészítése:


Minden hozzávalót a késes robotgéppel darabosra pürésítek. Hozzákeverem az olívaolajat, végül sóval, frissen őrölt fekete borssal és citromlével ízesítem. Pirított rozskenyér szeleteken tálalom. 


Ihelt: Nők Lapja Konyha 2012. március


9 megjegyzés:

  1. Csodálkozom, hogy alig vannak megjegyzések a blogodon, legalábbis az utolsó bejegyzéseknél, mert most csak azokat néztem át. Pedig szerintem nagyon tetszetős ételeket készítesz, és a fotók is csodásak! Már sok receptet elmentettem tőled, csak idő kellene az elkészítéshez! :))

    VálaszTörlés
  2. hmm... de guszta! Épp azon töprengtem milyen kenőcsöt keverhetnék, ami nem húsos, de bab eddig eszembe se jutott. Eddig! :-))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, amíg volt időm más blogokon kommentelni, addig hozzám is írtak, de már ritkán tudok megjegyzést hagyni, ezért hozzám se nagyon írnak. Ez így működik. Mondjuk nekem nem az a célom, hogy minél többen hagyjanak megjegyzést, inkább csak nézegessék a recepteket, és süssenek-főzzenek. Ha írnak pár sort, az külön öröm...:-D

    VálaszTörlés
  4. Ilyen krémeket mi is szoktunk készíteni, mármint az otthon fellelhető hozzávalókból valamit a késes robotgéppel. Babot, illetve néha párolt gombát olívaolajjal, fűszerrel. Pirítóssal isteni!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a receptjeid! Érezni bennük a szeretet az ételek iránt! Köszi, hogy megosztod őket!

    VálaszTörlés
  6. Kedves névtelen! Köszönöm! Szebbé tetted a napomat! :-D

    VálaszTörlés
  7. Napok óta azon töprengtem ..hogy vajon hol is láttam a babkonzervenek ezen felhasználási módját !!!! És végre megvan !!!! Hozzátesszem jobb mint az eredeti receptem itt nem kell fözöcskézni csak mindent összedobálni és kész !! Köszi :D

    VálaszTörlés
  8. Finom és egyszerü!!!! Napok óta azon gondolkodom... hogy vajon hol is találtam a bakonzervenek ezen felhasználási módját !!! És megvan !!! Hozzáteszem ez sokkal jobb mint az eredeti ami nekem megvolt :D mert itt nincsen fözöcskézés csak mindent belecuppantok egy robotgépbe és besöpröm az elismerést ,ami téged is épp úgy megillet a receptért !!!! ;) Köszönöm !!!

    VálaszTörlés
  9. Napok óta azon gondolkodom... hogy vajon hol is találtam a babkonzerv ezen felhasználási módját!!!! És meg is van !! Hozzáteszem hogy ez sokkal gyorsabb és egyszerűbb mint ami nekem megvolt !!!Itt nincsen fözöcskézés csak mindent belecuppantok egy robottgépbe és besöpröm az elismerést ,ami persze téged éppen úgy megillet !!!;) Köszönöm !!

    VálaszTörlés