Egyéb érdekességek...rólam

2010. október 7., csütörtök

Sütőtökös-camembert sajtos frittata


Újabb sütőtökös recept, amit tegnap készítettem, gyors ebéd gyanánt. Semmi extra, csak azokat a maradékokat hoztam össze, amiket a hűtőben találtam: egy darabka camembert, fűszeres sütőtök kombinálva egy kis tojással. Isteni lett!

Hozzávalók:

  • 3 tojás
  • 3 ek tej
  • őrölt fekete bors
  • camembert sajt (kb. 15 kocka)
  • sütőtök (kockákra vágva, megsütve fehérborban, olíva olajban; fűszerezve kakukkfűvel, sóval, őrölt fekete borssal)
  • reszelt parmezán
  • olívaolaj

Elkészítése:
  1. A tojást a tejjel és a sóval felverem.
  2. A serpenyőben olajat hevítek, elrendezgetem benne a sütőtök darabokat, ráöntöm a tojást, rádobálom a sajtkockákat, ízesítem őrölt fekete borssal.
  3. Legvégül pedig megszórom reszelt parmezánnal, és készre sütöm. 
  4. Frissen sült rozskenyérrel tálalom.

3 megjegyzés:

  1. Őszinte leszek. Minden hozzávalóját nagyon szeretem :-)

    Így együtt... Nagy királyság!

    VálaszTörlés
  2. Viki, Bianka, tényleg isteni lett...próbáljátok ki nyugodtan! :)

    VálaszTörlés