Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 18., hétfő

Tzatziki gyroshoz



Nyáron nem kívánjuk a nehéz ételeket, ezért tegnap ebédre gyrost készítettem tzatikivel, görög salátával és frissen sült pitával. Fenséges lakoma lett belőle. :-DD

A tzatzikihez mennyiségeket szándékosan nem írtam, mert ez az a saláta, amit mindig folyamatosan kóstolva, szemmértékkel, ízlésünk szerint készítek el.Ebben a hőségben kellemesen üdítő saláta. :-DD


Hozzávalók:

  • kígyóuborka (nálunk most zsenge kerti uborka)
  • frissen aprított kapor
  • zúzott fokhagyma
  • frissen őrölt fekete bors
  • olívaolaj
  • citromlé v. vörösborecet
  • görög joghurt

    Elkészítése:


    Az uborkát megmostam, megtisztítottam, de mivel friss, zsenge szedés, ezért nem pucoltam meg. Vékony csíkokra vágtam. Összekevertem a kaporral, a zúzott fokhagymával és a joghurttal. Ízesítettem sóval, borssal, olajjal, citromlével (vagy ecettel) majd hűtőbe tettem egy éjszakára. Tessék kóstolni közben, és ha kell, utána ízesíteni! :-D

    2 megjegyzés:

    1. Nagyon finom tud lenni, az ilyen saláta!

      VálaszTörlés
    2. Szia, nézz be hozzám, egy dijat szeretnék neked adni:)A salátád nagyon jól néz ki:)

      VálaszTörlés