Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 9., szombat

Házi krémsajtgolyók fokhagymás fűszerolajban pácolva



Ezeket a sajtgolyókat számtalan ízesítésben elkészíthetjük. Én most fokhagymás, kakukkfüves, bazsalikomos ízesítésre vágytam, de nagy kedvencem az aszalt paradicsomos-lila hagymás változata is. Ideálisak ezek a golyócskák nyári esti grillezésekhez húsok mellé, saláta tetejére dobálva, vagy például frissen sült bagett mellé egy jó nagy adag paradicsomsaláta kíséretében hétköznapi vacsorákhoz. 


Észveszejtően finomak! Csak úgy olvadnak a szánkban! Lehetetlen belőlük eleget készíteni! :-DD



Hozzávalók:

  • 300 g házi krémsajt (elkészítése itt)
  • kb. 2,5 dl olívaolaj
  • kb. 2,5 dl napraforgó olaj
  • frissen őrölt fekete bors
  • néhány egész fekete bors
  • 2 új fokhagyma
  • szárított kakukkfű
  • szárított bazsalikom
  • 2 kisebb babérlevél

Elkészítése:


Egy kisebb csatos üvegbe öntöm az olajkeverék felét, beleteszem a négybe vágott fokhagymát. A krémsajtból olajos kézzel golyókat formálok, amiket belerakosgatok az üvegbe. Felöntöm az olaj másik felével, végül ízesítem a fűszerekkel. Hűtőbe teszem 1-2 napra, hogy rendesen összeérjenek az ízek.


Megjegyzés: A tejföl-joghurt keverékét 3 napig csepegtettem, így jól formázható krémsajtot kaptam.


Forrás: Dolce Vita a Nők Lapja Konyhájából

2 megjegyzés:

  1. Húú,ez valami fantasztikus lehet tényleg!Régóta készülök én is sajtot pácolni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, vittem is! :)

    VálaszTörlés