Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 20., szerda

Diós, őszibarackos lepény



A meleg ellenére, azért néha nem tudom megállni, hogy be ne kapcsolja a sütőt. :-DD Egy nagyon könnyű, gyümölcsös lepényt készítettem a minap az édesség utáni vágyunk kielégítésére. Szervírozhatjuk csak így magában, de a hedonisták 1-1 gombóc fagyit is adhatnak mellé. Nem is kérdéses, hogy überszuper finom! :-D


Hozzávalók:

  • 1 csomag leveles tészta (előre kinyújtott)
  • 1 tk. őrölt fahéj
  • ízlés szerint méz
  • 8 dkg darált dió
  • 650 g őszibarack, szeletekre vágva

Elkészítése:
Az előre kinyújtott leveles tésztát sütőpapírral kibélelt sütőlemezre tettem, a széleit körbekarcoltam, hogy pereme legyen. Rárakosgattam a felszeletelt őszibarackokat, meglocsoltam mézzel, rászórtam a fahéjjal összekevert darált diót, majd ment a 180°C-ra előmelegített sütőbe 20-25 percre.



Az ötletet a Stahl Magazin különszámában található Nektarinos lepény adta.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Elfogadnék egy szeletet így ebéd után....

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon gyors, és finom édesség! Igyekszem megjegyezni.Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Fenséges finomság, nagyon guszta. tetszik a kép

    VálaszTörlés
  4. A fagyis verzióra szavazok! Bár önmagában is finom lehet, de ha lúd legyen kövér... ;D

    VálaszTörlés
  5. Megcsináltam, nagyon fincsi lett!!! Köszi, P.

    VálaszTörlés
  6. De jóóó! :-DDD Egészségetekre! :-)))

    VálaszTörlés