Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 27., szerda

Mentás őszibarack és paradicsom saláta



Remélem, hogy még nincsen elegetek az őszibarackból???? :-DD Újra egy gyors, őszibarackos salátával jelentkezem, amit néhány napja vacsira készítettem. Nem kell megijedni, annak ellenére, hogy a paradicsom és az őszibarack nem egy szokványos párosítás, mégis meglepően jól harmonizálnak a mentával és vinaigrette-tel együtt. Érdemes tehát venni a bátorságot, és nekilátni, mert ez tényleg egy nagyon finom saláta. Nekem kifejezetten ízlett! :-D


Hozzávalók:

  • 6 közepes méretű, érett paradicsom
  • 4 nagy, érett őszibarack
  • friss mentalevelek ízlés szerint





a vinaigrette-hez:

  • 3 tk. extra szűz olívaolaj
  • 1 tk. citromlé
  • 1 tk. balzsamecet
  • 3/4 tk. só
  • 1/2 tk frissen őrölt fekete bors 

Elkészítése:


A paradicsomokat vékony karikákra, az őszibarackokat szeletekre vágtam, és egy nagyobb tányérra rendeztem őket. A vinaigrette-hez a hozzávalókat összekevertem, majd megöntöztem vele a salátát. Legvégül pedig az egészet megszórtam felaprított mentával.


Forrás: Martha Stewart: Minted Peach and Tomato Salad változtatásokkal.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kép, el sem tudom képzelni milyen lehet

    VálaszTörlés
  2. Az őszibarack tényleg isteni a mentával. Pont tegnap raktam fel egy ilyen sorbetet. ;D
    Paradicsommal párosítva, nagyon érdekesen hangzik, de tuti finom lehet. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó lehet ez a gyümi-zöldség páros! Én a paradicsomot eddig csak sárgadinnyével és salátalevéllel próbáltam, az nagyon ízlett. Itt az idő valami újdonságot kipróbálni :)

    VálaszTörlés