Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 24., vasárnap

Mézes-ribizlis muffin



Azért szeretem a muffint, mert amellett, hogy hipp-hopp elkészül, még számtalan módon variálható. Igazi reggeli, vagy délutáni kávé mellé való finomság. A gyerekek is nagyon szeretni fogják! Langymelegen a legfinomabb! :-DD


Hozzávalók:

  • 10 dkg finomliszt
  • 10 dkg Graham-liszt
  • 10 dkg zabpehely
  • 2,5 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 2 tojás
  • 5 dkg méz
  • 5 dkg barna cukor
  • egy csipet só
  • 2,5 tk. sütőpor
  • 3 marék ribizli (mirelit is lehet)

Elkészítése:

A cukrot és a mézet a tojásokkal habosra kevertem, az olajat, ezután a tejet fokozatosan dolgoztam hozzá. A lisztet, a zabpelyhet a sóval és a sütőporral összevegyítettem, majd a nedves részhez kevertem. Nem kell precízen összekeverni, mert úgy lesz "szellős" a muffinunk, ha csak nagyjából dolgozzuk össze a hozzávalókat. Nyugodtan maradhatnak benne csomók is. A ribizlit is beleszórtam, majd szilikonos muffin-formákba adagoltam, és 180°C-ra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem (tűpróba!).


    6 megjegyzés:

    1. Nagyon jól néz ki:) A gyerekeim nagyon szeretik a muffinokat, ribizlist pedig még sosem készitettem. Igaz ribizlim nincs, de szerintem áfonyával is jó lesz:)

      VálaszTörlés
    2. Nagyon szeretem én is a muffint! Pont abból a szempontból amit felsoroltál, hamar készen van és nagyon finom! Guszta és finom ez is amit most csináltál!

      VálaszTörlés
    3. Szia:) Mézigörl kérlek nézz be a blogomba van ott neked valami.
      http://receptekrekamanotol.blogspot.com

      VálaszTörlés
    4. Én is készitettem ribizlis muffint, imádnivaló.

      VálaszTörlés
    5. Guszta nagyon, és szeretem én is :)

      VálaszTörlés