Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 8., péntek

Mesterszakács Magazin Receptverseny

Néhány hete beneveztem a Mesterszakács Magazin nyári receptversenyére a Meggyes sajttortámmal és a Tejszínes, ricottás cseresznyetortámmal, amelyeket a magazin szerkesztői nagy örömömre elkészítettek, lefotóztak, megkóstoltak, és beválogattak a magazin 2011. júliusi számába.


Nagy megtiszteltetés ez nekem, kezdőnek, ugyanis csak kb. 2 éve ástam bele magam mélyebben a gasztronómia rejtelmeibe. Mondjuk azóta teljesen a rabjává lettem. Imádok sütni, főzni, és persze finomabbnál finomabbakat eszegetni. Néha már megszállottan gyűjtöm a recepteket, szakácskönyveket, gasztrokütyüket, órákig bírok pepecselni a konyhában, a főzés-sütés a munkás hétköznapok után teljesen kikapcsol, és mindig izgatottan próbálok ki egy-egy újabb ízt, ételt.




No, de térjünk vissza a versenyre. Szuper és nagyon hasznos ajándékokat kaptam jutalmul, és ígérem, hogy igyekszem minél többet kipróbálni a receptek közül, és természetesen alkalom adtán be is számolok majd nektek róluk.

Még egyszer nagyon szép köszönöm a lehetőséget, és ezúton szeretnék gratulálni Duende-nak, akinek az ínycsiklandozó Pudingos, cseresznyés pitéjét ugyancsak beválasztották az e havi számba a szerkesztők!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok neked a sikeredhez! Továbbiakban is keresgéljét és jó recepteket kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!! További sok-sok sikert kívánok a konyhai ténykedéseidhez, nekünk olvasóknak pedig szuper recepteket.:)

    VálaszTörlés