Egyéb érdekességek...rólam

2010. november 11., csütörtök

Fahéjas-kardamomos körteturmix


Korábban említettem már, hogy nagyon szeretem a különféle turmixokat. Ősszel- télen is gyakran készítek, természetesen az ezekben az évszakokban leginkább jellemző fűszerekkel. Ezt most éppen vacsira szürcsölgettem, alma helyett körtével, amihez szerintem kiválóan passzol a fahéj és a kardamom. Finom, kényeztető, karácsonyias hangulatú finomság. :-))

Hozzávalók:

  • 1 körte, meghámozva
  • 1 dl natúr joghurt
  • 1 dl tej
  • 1-2 ek. zabkorpa (ha reggelire készítem, csak akkor teszek bele)
  • 1-2 ek. méz (elmaradhat, ill. ízlés szerint növelhető)
  • 2 csipet őrölt kardamom + a tetejére
  • 1 kk. őrölt fahéj + a tetejére





    Elkészítése:

    1. A körtét vágjuk kisebb darabokba, majd a többi összetevővel turmixoljuk simára.

    2. Töltsük poharakba és szórjunk a tetejére egy kevés fahéjat és kardamomot.

    3. Ha valaki hígabban szereti, tegyen még egy kevés tejet hozzá.

    10 megjegyzés:

    1. Nagyon finom lehetett, és a képek csodaszépek!!!
      Én az előbb szürcsöltem el egy banánturmixot a szomszédasszony jóvoltából.:))

      VálaszTörlés
    2. Gizi! De még mennyire, hogy az volt! Viszont azt a banánturmixot is elkortyolgattam volna! :)))

      VálaszTörlés
    3. Jöttem én is szürcsölgetni! Istenien hangzik!

      VálaszTörlés
    4. Csibe! Helyes, helyes...gyere csak gyere szürcsölgetni...:-DDD

      VálaszTörlés
    5. Beleférek még a szürcsölő körbe?:)

      VálaszTörlés
    6. Ildy! Naná, hogy beférsz! :-D

      Esetleg még valaki tagaja akar lenni a szürcsölő körnek??? hehe :-D

      VálaszTörlés
    7. Igen, jöttem szürcsölni, nagyon guszta! De a lenti egyiptomi nasi, na, abból is kérnék szépen!!

      Off:
      Mézi, nem tudom, másnál is előfordul-e, vagy csak velem, de mikor kilépek az oldaladról, minden alkalommal elkezdi újra meg újra betölteni a blogodat, ha hagynám, 1000x is:))Szóval ilyenkor rendre újra kell indítani a gépet. Nem nagy gond, csak kellemetlen...
      Általában valami oldalt feltöltött dolog szokta okozni, de nálad ilyen csili-vili cuccot nem látok..Szóval gőzöm nincs, mi okozza:OO Lehet, hogy csak engem nem szeret a blogod? :((
      ( Van még kb. 10 általam ismert , hasonló problémával küzdő oldal, ott is ugyanez, szóval nem egyedi a probléma...)

      VálaszTörlés
    8. Ami, Bianka! Köszi lányok! :))

      Trinity! Sok szeretettel köszöntelek nálam, most már a rendszeres olvasók körében is! Egész nap azon gondolkodtam, amit írtál az oldalammal kapcsolatban. Őszintén szólva nem tudom, hogy mi lehet ennek az oka (nem engedélyezek semmilyen reklámot sem pont emiatt, meg hogy ne legyenek felugró ablakok), de majd még körbekérdezek hozzáértők körében is, hátha tudnak valami megoldást a problémára. Ne haragudj a kellemetlenségért. :((
      Aki esetleg tudja, hogy mi okozza ezt, kérem írja meg kommentben nekem, hogy mielőbb megoldjuk ezt a problémát! :))

      Amúgy a blog szeret téged ;-), én pedig örülök, hogy az olvasóim között tudhatlak. :)))

      VálaszTörlés