Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 25., hétfő

Mentás, mézes, citromos őszibarack-turmix



Írtam már, hogy nagy "turmix-fun" vagyok. Mindenféle gyümölccsel, fűszerrel szeretem. Főként reggelire vagy vacsorára készítem, de előfordul, hogy hűsítőként is iszom. Szóval mindig jöhet. Őszibarack- szezon lévén ezúttal őszibarackos turmixot csináltam, amit mentával, mézzel és egy kevés citromlével bolondítottam meg. Igazi vitaminbomba! :-D


Hozzávalók:

  • 3 nagy, érett őszibarack (nem szoktam a héját lehúzni)
  • fél citrom reszelt héja
  • néhány csepp frissen facsart citromlé
  • 2,5 dl natúr joghurt
  • 0,5 dl tej
  • 2-3 mentalevél
  • néhány evőkanál méz (ízlés szerint, de el is hagyható)



Elkészítése:

A barackokat megmossuk, felkockázzuk, a többi hozzávalóval a turmixgépbe dobjuk. Leturmixoljuk, majd poharakba töltjük. Nagy melegben néhány jégkockát is lehet bele dobni. Mentalevéllel és őszibarack szelettel díszítjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése