Egyéb érdekességek...rólam

2011. július 22., péntek

Fokhagymás-kapros cukkinikrém frissen sült baguettre kenve (házi krémsajttal)



A kerti cukkinik ezúttal krémben végezték, amit - hagymaimádó révén - jó fokhagymásra és kaprosra készítettem. Frissen sült, illatozó baguettre kenve nagyszerű vacsi lett belőle. :-D


Hozzávalók:

  • cukkini, megpucolva, lereszelve
  • ízlés szerint apróra vágott friss kapor, zúzott fokhagyma, só, frissen őrölt fekete bors
  • házi krémsajt
  • a tálaláshoz frissen sült házi sajtos baguette




Elkészítése: 

A cukkinit megpucoltam, lereszeltem, kevés olívaolajon megpároltam. Sóztam, borsoztam, kaporral ízesítettem, majd miután kihűlt, hozzá kevertem annyi házi krémsajtot, hogy kellemesen kenhető legyen. Mennyiségeket direkt nem írok, szemmértékkel készítem mindig, no meg ugye közben kóstolok ! :-D



3 megjegyzés: