Egyéb érdekességek...rólam

2011. augusztus 8., hétfő

Cukkinis-paradicsomos lepény



Megint nem erőltettem meg magam főzés terén. A mélyhűtőben találtam egy kallódó leveles tésztát (áldom a nevét annak, aki kitalálta :-D), aztán elkezdtem ötletelni, hogy mit is kezdjek vele. Kiszaladtam gyorsan a kertbe fűszernövényekért, paradicsomért, cukkiniért és hagymáért. Tádámmm...ezt hoztam össze belőle. Ez is amolyan "turbókaja", mindent összeszámolva 20 perc alatt elkészül.  :-D


Hozzávalók:

  • 1 csomag előre kinyújtott leveles tészta
  • 3-4 közepes méretű paradicsom
  • 1 közepes méretű cukkini
  • 1 lila hagyma
  • friss rozmaring
  • friss kakukkfű
  • frissen őrölt fekete bors
  • ízlés szerint reszelt parmezán





Elkészítése:


A leveles tésztát sütőpapírral kibélelt tepsire terítjük, a széleit 1 cm szélesen bekarcoljuk (hogy legyen pereme). A paradicsomot, a cukkinit és a hagymát felszeleteljük, majd rárakosgatjuk a tésztára. Sózzuk, borsozzuk, friss zöld fűszerekkel és parmezánnal megintjük. 180°C-ra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.


Megjegyzés: Bármilyen ízvariációban elkészíthető, lehet nyugodtan ötletelni! :-D

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen bevállalnám!!!

    VálaszTörlés
  2. Szemet gyönyörködtető ,de biztos íze is ugyanazt teszi :)

    VálaszTörlés
  3. ezek mind vannak otthon, helyhó, de jót eszünk este :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik ez a recept, mindenképpen ki fogom próbálni! Imádom a cukkinit!

    VálaszTörlés