Egyéb érdekességek...rólam

2011. augusztus 18., csütörtök

Sült paprika feta sajttal




Ez számomra a "SALÁTA"...  Vacsira, ebédre, vendégeknek, partira, grillezéshez is bevethető. Előre is el lehet készíteni, tálalás előtt 1 órával a hűtőből kivenni, rászórni a fűszereket, magokat, és már készen is van. Nem tudok jobb szót rá: fantasztikus! Hetekig elélnék rajta! :-))


Hozzávalók:

  • 6-7 db kápia paprika (fejenként egy-két darab)
  • olívaolaj
  • só, frissen őrölt bors
  • feta sajt (5-6 dkg két személyre)
  • friss bazsalikom, petrezselyem
  • pirított fenyőmag


Elkészítése:


A sütőt 240°C-ra előmelegítettem, és alufóliával bélelt tepsiben a paprikákat megsütöttem. Amikor a héja fekete és hólyagos, egyszer megfordítottam őket. A paprikákat egy nagy mély tálba tettem, folpackkal lefedtem, és 15 percre félre tettem. A héjukat lehúztam, majd a húsukat csíkokra vágtam, és olívaolajjal meglocsoltam. Másnapig hűtőbe tettem. Tálalás előtt 1 órával kivettem, egy tálra rendezgettem őket, majd sóztam, borsoztam, felaprított zöldfűszerekkel, pirított fenyőmaggal és fetával megszórtam.

 

Forrás: Chili & Vanília

6 megjegyzés:

  1. Isteni lehet, a sült paprika illatát, ízét imádom:) A feta sajt sem megvetendő, a fenyőmagról nem is beszélve. Feltétlen elkészítem hétvégén, úgyis grillezni akarunk.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a sült paprikás ételeket!Guszta!

    VálaszTörlés
  3. Hát igen a sült paprika az egyik legfinomabb zöldség.

    VálaszTörlés
  4. Most készítettem el, annyi csavarral, hogy 3 féle színű paprikából és pirított tökmaggal (allergiás vagyok a fenyőmagra) Egyszerűen isteni!! Amilyen egyszerű olyan nagyszerű!

    VálaszTörlés