Egyéb érdekességek...rólam

2012. szeptember 13., csütörtök

Tonhalas tésztasaláta...






... javában zajlik nálunk a házfelújítás, ezért a napokban nem viszem túlzásba a főzőcskézést. 
Ebédre is csak ezt a gyors tésztasalátát dobtam össze, másra már az energiámból nem futotta.




Hozzávalók 




2-3 személyre




  • 100 g teljes kiőrlésű penne
  • 12 db mini mozzarella golyó
  • 12 db koktélparadicsom, félbe vágva
  • 12 db fekete olajbogyó
  • 1 doboz sós lében eltett tonhal (konzerv)
  • ízlés szerint extra szűz olívaolaj
  • ízlés szerint frissen facsart citromlé
  • só, frissen őrölt fekete bors
  • kisebb csokor friss bazsalikom









Elkészítése:



A pennét lobogó, sós vízben roppanósra főztem, leszűrtem. Egy nagyobb salátás tálba halmoztam a tésztát, a mozzarella golyókat, a félbe vágott paradicsomokat, az olajbogyót és a lecsepegtetett tonhalat. Sóztam, borsoztam. Meglocsoltam egy kevés citromlével és olívaolajjal. Gyorsan összekevertem, tányérokra halmoztam. Rászórtam a bazsalikomleveleket és egy adagot jól befalatoztam...


4 megjegyzés:

  1. Örömmel jelentem,hogy bár egy ideje titokban olvaslak,ideje volt feliratkoznom is hozzád.. Így én lettem a 200-dik követőd:) Szép kerek szám.. az én blogom még csak az 50-et lépte át:D

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    puszillak

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :-) Megyek hozzád nézelődni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) lassan haladok:D de váá.olyan jó receptjeid vannak,hogy nem tudok lekattanni a blogodról...ideköltöztem a gép elé:D

      Törlés
  3. De jóó, nagyon örülök! Jó nézelődést! :-))))

    VálaszTörlés