Egyéb érdekességek...rólam

2012. szeptember 22., szombat

Vörösáfonyás, marcipános bonbon...





... házi (low carb) marcipánnal, szülinapra...



Hozzávalók:



a marcipánhoz:


  • 200 g héj nélküli mandula
  • 60 g nyírfacukor
  • 2, 5 ek víz
  • 0,5 ek. keserűmandula-aroma


továbbá:


  • 70 g aszalt vörösáfonya, apróra vágva
  • 200 g min. 80 %-os étcsokoládé


Elkészítése:



A mandulát kávédarálóban porrá őröltem. A nyírfacukorból, a vízből és az aromából sűrű szirupot főztem. A langyos szirupot az őrölt mandulára öntöttem, az egészet alaposan összegyúrtam. Beledolgoztam az apróra vágott áfonyát. A masszából golyóbisokat formáltam, ezeket pedig gőz felett felolvasztott csokoládéba mártottam. A csoki megszilárdulása után a bonbonokat bonbonpapírba csomagoltan. 


Forrás: Strawberry


2 megjegyzés:

  1. az a baj, hogy aszalt áfonyából én még csak cukrozottat láttam:S de nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  2. békásmegyeri piacon van cukormentes :o vettem is, csak sajna már nincs elég h megcsináljam ezt:D amúgy az aszalt áfonya mennyire lowcarb?

    VálaszTörlés