Egyéb érdekességek...rólam

2011. május 8., vasárnap

Újhagymás-spárgás frittata



Ideális vasárnapi reggeli ez az újhagymás-spárgás frittata, de én rendszeresen készítem ebédre is, ha egyedül vagyok itthon. Imádom a spárgát, kár, hogy csak rövid ideig van szezonja, ezért ilyenkor én is igyekszem a lehető legtöbb spárgás ételt elkészíteni. Ezt a tojásos reggelit most friss zöldségekkel, salátával kínáltam...


Hozzávalók:

  • 3 egész tojás (nálam házi tojások)
  • 3 ek. tej
  • 4 szál újhagyma
  • 4 szál zöld spárga
  • só, bors, szerecsendió
  • olívaolaj
  • camembert sajt kockák tetszés szerinti mennyiségben

Elkészítése:



A spárgát megtisztítjuk, a fás részét eltávolítjuk, megmossuk, majd kb. 1,5 cm-es darabokra vágjuk. A hagymát megmossuk, felaprítjuk. Egy serpenyőben olajat hevítünk, megpirítjuk rajta a hagymát és a spárgát. Közben a tojást és a tejet felverjük, sózzuk. A felvert tojást a piruló zöldségekre öntjük, majd sóval és szerecsendióval ízesítjük. A sütés utolsó 2 percében rádobáljuk a sajtkockákat, és már ehetjük is. Én úgy szeretem, ha a tojás nincsen teljesen átsütve, de mindenki készítse nyugodtan a saját ízlésének megfelelően.


Korábbi frittata receptem: 


5 megjegyzés:

  1. Jaj, hogy nekem mennyire tetszik a recepted! Én is készülök hasonló ételre, a spárga már a hűtőben...szebbet és finomabbat biztosan én sem készítek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta!!! Napok óta tologatom a fritatta receptemet, de nem halogatom tovább én sem. Reggelire elcsentem.:))

    VálaszTörlés
  3. Tetszik!:-)A farfalle isteni fini lett!:-)Ismétlés lesz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta, biztos nagyon finom az íze a sok beletett finomságoktól!!

    VálaszTörlés