Egyéb érdekességek...rólam

2011. május 1., vasárnap

Kakaós-mézes puszedli Anyák napjára




Anyák napjára sütöttem ezeket a rögtön puha kakaós puszedliket. Ttudom, hogy torta illett volna, vagy minimum valami mutatósabb sütemény, de nem volt kedvem semmi nagyobb vállalkozásba fogni sütemény terén, meg úgyis imádjuk - bármely évszakban - a mézes süteményeket, így a puszedli mellett döntöttem.) Régóta keresem már a számomra megfelelő receptet - kritérium, hogy rozslisztet is tartalmazzon -, mert szerintem az "igazi mézesek" nem készülhetnek rozsliszt nélkül.

Ugye nem lennék Mézigörl, ha nem rajonganék a mézes süteményekért. Mézes puszedliből is - ha tehetném - egy rakkattal meg tudnék enni. Dehát, sajnos nem lehet. Azért a süteményes dobozkámban mindig megbújik 1-1 darab, arra az esetre ha megkívánnám, vagy megkívánná valamelyik éhes manócska...




Amúgy, lehet, hogy csak én nem voltam szemfüles, de az interneten nem találtam (eddig) olyan mézes puszedli receptet, ami rozsliszttel készült volna, mivel azonban "mézespusziehetnékünk" volt, így ki kellett találnom a mi ízlésvilágunknak megfelelő receptet. Gizi korábban posztolt puszedlijét vettem alapul. Annyival egészítettem ki, hogy fele mennyiségben rozsliszttelt, illetve 1 ek. szárított narancshéjat és 8. ek. cukrozatlan holland kakaóport is tettem bele. A sütemények tetejét pedig - az új gasztrokütyüm segítségével - meglocsoltam étcsokoládéval.





A várakozásaimat teljesen felülmúlta ez a puszedli. Ebben a hideg időben (legalábbis itt a Balcsi környékén nem túl jó az idő) nagyon jól esett egy bögre forró tea mellé elrágcsálni. Isteni finom, rögtön puha, és fémdobozban sokáig eláll, már, ha marad belőle. :-DD Nálunk bizony, ha nem rejtenék belőle el néhány darabot, nemigen maradna! :-D


Engedjétek meg, hogy megmutassam nektek a legújabb játékszeremet. Mióta megvettem alig tudok betelni vele. Igazán praktikus szerkentyű. Használhatjuk díszítésre, sütemények készítésére is. 6 darab dekoráló fejet tartalmaz, és egyszerűen tisztítható. Az ára hááát elég húzós - nekem is a Húsvéti Nyuszim tojta - de tényleg nem bántam meg, hogy írtam neki! :-DD 





Jah, és majdnem elfelejtettem: itt szereztem be. Nem tudom, hogy nálunk forgalmazzák-e?!

Még valami, aztán mára tényleg befejezem a csivitelést: ha van valakinek rozsliszttel készült, finom, puha mézes puszedli receptje, el tudná nekem küldeni?? Előre is nagyon szépen megköszönöm!



Közérdekű: Ne felejtsétek el Bellynél a JÁTÉKOT!!!!

7 megjegyzés:

  1. Jaj de kedves vagy, csodásan néz ki

    VálaszTörlés
  2. Már el is mentettem, nagyon fini lehet!:-))

    VálaszTörlés
  3. Ez is nagyon szep :)
    Eppen ezert (is) díjat adtam az oldaladnak. :)
    Gondoltam, szólok :)
    Szép napot!
    www.magdireceptek.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Hú, ez nagyon fincsi lehet!

    Szuper a kis díszítő kütyüd. Írókázásra is alkalmas, vagy arra inkább marad a hagyományos zacsi?

    VálaszTörlés
  5. Lányok! Tényleg nagyon finom, főleg másnap! Olyan az íze, mint a bombinak! A héten újabb adagot készítek, csak lesz benne még egy csavar.

    Szemiramisz! Még nem próbáltam írókázni vele, de szerintem elég vékony hozzá a legkisebb csövecskéje. Ezt a vékony csokidíszítést is azzal készítettem. Én nagyon meg vagyok vele elégedve, és csak ajánlani tudom. Lehet szert teszek majd még egy újabb darabra is! :-D

    VálaszTörlés
  6. Magdi! Nagyon köszönöm a díjat, szívből örülök neki! :-D

    VálaszTörlés