Egyéb érdekességek...rólam

2011. május 15., vasárnap

Spárga buggyantott tojással, mozzarellával és parmezánnal



A minap elég kockázatos dologra vállalkoztam: buggyantott tojást készítettem. Bevallom...életemben először, de ahhoz képest, hogy első próbálkozás...elképesztően finom. Azért gyakorolnom kell még, hogy egy kicsit szebb legyen a tálalás, de végül is az íz a lényeg...NEM??? :-DDD Remekül passzol hozzá a spárga, a mozzarella és a parmezán. Szóval tessék kipróbálni, igazán klassz előétel! :-DD


Hozzávalók:


1 személyre


  • fél csomag zöld spárga
  • citromlé
  • 1 tk. méz
  • 2 tojás
  • mozzarellagolyók
  • reszelt parmezán
  • só, bors
  • 1 liter vízhez 2-3 ek. ecet

Elkészítése:
A spárgát megtisztítjuk, és sóval, mézzel, citromlével ízesített vízben roppanósra pároljuk, ha kész van lecsepegtetjük.

Egy nagyobb lábasban ecetes vizet melegítünk. Egy liter vízhez 2-3 evőkanál ecetet számoljunk. Amikor forrni kezd egy merőkanál segítségével egyenként beleeresztjük a tojásokat. Akkor lesz jó, ha a sárgája egyben marad. 3 perc lassú forralás után egy szűrőkanál segítségével kiemeljük, majd rögtön hideg vízbe tesszük a tojásokat.
A spárgát tányérra halmozzuk, óvatosan ráhelyezzük a tojásokat, sózzuk, borsozzuk, körberakjuk mozzarellagolyókkal és megszórjuk frissen reszelt parmezánnal.


Forrás: A buggyantott tojás elkészítését innen lestem el.


5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, guszta! Szerintem még fő- fogásnak is elmegy.

    VálaszTörlés
  2. ööö...ez naaaaagyon mutatós.
    és bíztosan finom is.
    és én megint nem láttam bevásárláskor spárgát.

    VálaszTörlés
  3. Imádnivaló. Én is tojásos spárgát készítettem és nagyon illenek

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta!!! Szerintem a tojás így jó ahogy van!! Már én is kacérkodtam a gondolattal, hogy meg kellene próbálni, de eddig még nem jutottam el odáig.:)

    VálaszTörlés