Egyéb érdekességek...rólam

2013. április 14., vasárnap

Fogasfilé, citromos, diós, parmezános panírban...


Fogasfilé, citromos, diós, parmezános panírban 1.







... sütőben sütve.


... régi kedvencünk új köntösben.



Hozzávalók:


  • 4 nagyobb szelet fogasfilé*
  • 3 vastag szelet szikkadt tk. kenyér, feldarabolva
  • 1 citrom reszelt héja
  • 50 g dióú
  • 2 szál friss rozmaring, levelei
  • 3-4 evőkanál tk. liszt
  • 2 tojás enyhén felverve
  • kevés olívaolaj a sütéshez
  • citrom a tálaláshoz





* vagy bármilyen más fehér húsú halfilé, esetleg sertésszelet, csirkemellfilé




Fogasfilé, citromos, diós, parmezános panírban 2.



Elkészítése:




A kenyeret, a citromhéjat, a diót és a parmezánt késes robotgépben morzsásítom, tányérba öntöm. A lisztet és a felvert tojást is egy-egy tányérba teszem. A halszeleteket sózom, borsozom. Egyenként a lisztbe, a tojásba, majd a morzsába forgatom mindkét oldalukat. Sütőpapíros tepsire helyezem, és egy kevés olívaolajjal permetezem meg őket. 180°C-ra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt sütöm őket aranybarnára. Citromlével, barna rizzsel, salátával tálalom.






Fogasfilé, citromos, diós, parmezános panírban 3.






Ihlet: Good Food 2013. február


4 megjegyzés:

  1. Merluzzo italiano :-) , tegnap volt nálunk ebédre... Csak nem paníroztam, hanem a tetejére tettem a friss atlani tökehalnak, úgy került a sütöbe. Eszméletlen finom...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kedvencem a diós bundás ételek!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Azr szeretném kérdezni, hogy Te a diéta mellett eszel is ezekből az ételekből, amiket pl. fehérliszttel készitessz? Én is sokszor sütök-főzök a családnak, de mindig készítek magamnak egy más változatot is.

    VálaszTörlés
  4. Notburga, néztem a recepted, klassz, el fogom én is készíteni!

    Erika! :-D

    Diamia, néha meg szoktam ezeket is kóstolni, mert nem vagyok annyira szigorú önmagamhoz. Bele szoktam a napi szénhidrátmennyiségbe ezeket számolni, illetve igyekszem minél többet sportolni. Alapvetően tartom a diétát, de azért kóstolok ilyen finomságokat is. Mellettük természetesen külön főzök magamnak is "egészségesnek", a diétába illőnek mondott ételeket.

    VálaszTörlés