Egyéb érdekességek...rólam

2012. június 17., vasárnap

Paradicsomos-tonhalas fehérbabsaláta...

Paradicsomos-tonhalas fehérbabsaláta...


Régen jelentkeztem már új recepttel, de jelentem újra itt vagyok. Igaz, hogy csak egy gyors salátát hoztam, de kezdetnek - szerintem - ez sem rossz?! 

Ez a saláta semmi perc alatt összedobható, és olyan hozzávalókból készül, ami mindig megtalálható a konyhánkban. Friss és ízletes! :-D


Hozzávalók:


a dresszinghez:


  • 3 ek. olívaolaj
  • 2 ek. citromlé / nálam limelé
  • só és frissen őrölt fekete bors


a salátához:


  • 410 g konzerv, főtt fehérbab, leszűrve
  • 200 g konzerv tonhal, leszűrve és szétmorzsolva
  •  150 g koktélparadicsom, felnegyedelve
  • 2 újhagyma, végei levágva, vékonyan felszeletelve
  • 2 ek. apróra vágott friss menta

Elkészítése:


A dresszinghez a lime levét és az olívaolajat összekeverjük, sózzuk és borsozzuk. A salátához az alapanyagokat egy nagy tálba halmozzuk, rálocsoljuk az öntetet, végül az egészet jól összeforgatjuk. Tálalásig hűtőbe tesszük.


Ihlet: Rachel Allen: A család kedvencei

1 megjegyzés:

  1. Szuper kis könnyed, ízletes nyári vacsora! :)
    Én citromos olívaolajjal készítettem és citrommal.
    Nagyon finom lett!
    Köszi a receptet!:)

    VálaszTörlés