Egyéb érdekességek...rólam

2011. november 29., kedd

Diós csók



Mandulás csókot tavaly már készítettem, idén a diós volt soron, egy csipet fahéjjal megbolondítva. Jól záródó fémdobozban sokáig eláll...feltéve, ha marad... :-D


Hozzávalók:


  • 30 dkg átszitált porcukor
  • 30 dkg darált dió
  • 2-3 ek. édes morzsa
  • egy csipet só
  • 6 tojás fehérje 
  • 1 kk. őrölt fahéj


Elkészítése:


A tojásfehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem, majd óvatosan belekevertem a porcukrot, a darált diót és az őrölt fahéjat. Sütőpapírral  kibélelt tepsibe 20 Ft-os nagyságú halmokat nyomtam, előmelegített (170°C) sütőben néhány perc alatt (sütőtől függ) megsütöttem. Amikor halványbarna lesz a csókok alja, akkor jó. Vigyázzatok, hamar megégnek. A tepsin hagytam őket kihűlni.


Forrás: Gasztrokalandor


Ötlet: Mandulás csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése