Egyéb érdekességek...rólam

2012. március 10., szombat

Home Made Peanut Butter




...vagyis, házi mogyoróvaj. Nem tehetek róla, de engem is utolért a mogyoróvaj őrület. Persze ez nem azt jelenti, hogy magában el tudnám kanalazgatni, ahhoz nekem túl tömény, viszont édességekbe szívesen teszem. Elkészítéséhez nem kell túl nagy tudomány, csupán egy késes robotgépre és sok türelemre van szükség. És, ha arra lennétek kíváncsiak, hogy mit készítettem belőle a boszorkánykonyhámban...akkor mindenképpen nézzetek vissza holnap! :-D


Hozzávalók:


  • 400 g sótlan földimogyoró (sós is lehet)


Elkészítése: 



A mogyorót a robotgépbe teszem, a gombot benyomom, 5 perc és már készen is van. Felhasználásig üvegbe töltve, a hűtőben tárolom. Érdemes több részleteben készíteni, közben többször megállni, nehogy a robotgép motorja elfüstöljön. :-D


Megjegyzés: Szerintem sokkal klasszabb, mint a bolti, mert nem tartalmaz se cukrot, se egyéb adalékanyagokat, csaaaak sok-sok mogyorót! :-D


Ihlet: Balhéétterem


3 megjegyzés:

  1. Lassan engem is utolér a mogyoróvaj láz :D

    VálaszTörlés
  2. szuper lett!! :) örülök, hogy neked is ízlik! :) Így van ez jól, csak a mogyi kell bele. :)

    VálaszTörlés
  3. I feel this is one of the most important info for
    me. And i'm glad studying your article. However should statement on some normal things, The website taste is perfect, the articles is in reality great : D. Good task, cheers
    My site > Chicken Coops For Sale In Ohio

    VálaszTörlés