Egyéb érdekességek...rólam

2014. április 12., szombat

Diós tészta rumos sárgabarack lekvárral...


Diós tészta rumos sárgabarack lekvárral...




... laktóz és gluténmentesen.





... 100 g diót serpenyőben megpirítok, ledarálom és

összekeverem 1 kk. őrölt fahéjjal és 1 ek. nyírfaporcukorral.

... gyúrtam házi tésztát szezámmaglisztből*, 

amit forrásban lévő sós vízben (1 ek. szőlőmagolajat is

lehet a vízbe tenni) kifőztem. A tésztát, amikor megpuhult 

leszűrtem. Megszórtam a diós keverékkel, és rumos

sárgabaracklekvárral** kínáltam.




** boltban láttam már szezámmaglisztes tésztát horror áron, olcsóbb, 

ha magunk készítjük.

 
** 200 g aszalt barackot forró vízbe áztattam. 0,5 dl rummal

és annyi áztatólével, hogy ne legyen túl folyós az állaga,

késes robotgépben pépesítettem.







Almafa virága...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése