Egyéb érdekességek...rólam

2014. január 8., szerda

Off...

Anikótól kaptam ma ezeket a kedves sorokat, és azért teszem közzé a levelét - remélem nem haragszik meg érte 
-, 

mert az ilyen apróságok meg tudják szépíteni a szürke (szürkének tűnő) hétköznapokat , 

és példaértékű az, hogy 39 évesen ilyen elszántsággal változtatni akar és tud is az életén... 

nagy öröm, hogy én ehhez egy kicsit is hozzájárulhattam (ok).

 

"Szia,

napok óta böngészem a blogodat ... nagyon tetszik. 



Régóta próbálok egészségesebben táplálkozni, bionom módon, 

és tudatosan élni. 

Azonban így 39 évesen egy méhnyakrák rádöbbentett, hogy ez még mindig nem elég, 

így a paleo felé fordultam most, ezzel szeretném megelőzni,

 hogy pár év múlva ismét ott kelljen ülnöm az orvosnál és azt hallgatni, mit kellene le

- vagy kivágni belőlem, hogy túléljek. 


Persze kutatómunkát végeztem a táplálkozással kapcsolatban, de ugye mint gyakorló háziasszony,


 aki kovászos kenyeret süt, tésztát gyúr,nem porból készíti a pudingot, 

a gyakorlatban szembesültem vele, hogy hiába vagyok gyakorlott, most mindent előről kell kezdenem, 

mert ezeket az alapanyagokat nem ismerem még, nem tudom, hogyan viselkednek. 

Karácsony után kezdtem hozzá az életmódváltáshoz, és az első nagyobb bevásárlásnál döbbentem rá,

 hogy nem tudom, mit vegyek. Az eddigi megszokott rutin felborult.

 Pár nap után kicsit elkeseredtem, hogy salátán és húson fogok élni, meg banánon. 

 Aztán elkezdtem paleo gasztro blogokat böngészni és így találtam a Tiédre is rá. 


A legtöbb paleo blog valahogy olyan egyenízűnek tűnik, olyan alapanyagokkal,


 ami rettentő idegennek hat. Azonban ahogy rátaláltam a blogodra, rögtön felvidultam.

 Gyönyörűek a képek, az alapanyagok elérhetőek, a leírások érthetőek és egyszerűek, 

kezdem belátni, hogy mást is fogok enni, mint húst és salátát.

 Van még néhány kedvenc, jól követhető, finom recepteket tartalmazó blog, 

de ez mindig a top lesz. 





Köszönöm! 



Kellemes, békés, minden jóval teli boldog újévet kívánok!

 

Üdvözlettel:

A. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése