Egyéb érdekességek...rólam

2013. október 23., szerda

Fűszeres, sült oldalas...

Fűszeres, sült oldalas...




... mert a ketogén életmód is lehet változatos! 

...ezt be fogom bizonyítani egy hónap alatt.

...nem hiszitek???

...na, csak figyeljetek!




...rátérve a receptre. Vettem a hentesnél jó húsos, a tetején közepesen zsíros oldalast. Ezt ízesítettem Himalája sóval, borssal és toszkán fűszerkeverékkel. A fűszerkeverékhez szárított oregánót, bazsalikomot, majoránnát, rozmaringot, borsikafüvet, kakukkfüvet és zsályát kevertem össze. Az oldalast 2,5-3 cm-es darabokra vágtam. Egy közepes méretű tepsit kikentem zsírral, belehelyeztem a húst, és egy kevés vizet öntöttem alá. 180°C-on sütöttem nagyjából egy órát. A szaftját leöntöttem, ebbe 2-3 gerezd zúzott fokhagymát, sót, borsot és egy kevés citromlét kevertem. Az oldalast natúr salátával és karfiolrizzsel tálaltam, só alaposan meglocsolva a fűszeres szafttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése