Egyéb érdekességek...rólam

2014. március 30., vasárnap

Citromos, kapros tökfőzelék...


Citromos, kapros tökfőzelék...





... roston sült tarjával.

... laktóz-, glutén és cukormentes, paleo.





... 1 közepes fej vöröshagymát finomra vágok, 

4 gerezd zúzott fokhagymával 3-4 ek. szőlőmagolajon

üvegesre párolom. Hozzáadok 350 g fagyasztott, lecsepegtetett

gyalult tököt. Felöntöm annyi vízzel (vagy zöldséglevessel),

amennyi éppen ellepi. Ízesítem kis csokor apróra vágott

kaporral, sóval, egy citrom reszelt héjával és egy csipet

fehér borssal. Felforralom, néha átkeverem.

Amikor a tök megpuhult, 2 dl mandulatejszínben elkeverek

2-3 ek. tápióka keményítőt. Ezzel sűrítem be a főzeléket.

Tálaláskor facsarok rá még egy kevés citromlét.




... roston sült tarjával kínáltam, de a pörkölttől

kezdve a tükörtojáson át a vagdaltig...bármit adhatunk hozzá.



 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Milyen mandulatejszínt használsz? Én eddig amiket láttam, mindben volt nem paleo adalékanyag.
    Szilvia

    VálaszTörlés
  2. EcoMil. Nekem ennyi belefér (a napraforgó lecitinre gondolok).

    VálaszTörlés