Egyéb érdekességek...rólam

2011. november 1., kedd

Aludttej



Aludttejet készíteni nem is olyan ördöngösség, mint ahogy azt először gondolnánk. Még házi tej sem feltétlenül szükséges hozzá, a magas zsírtartalmú bolti, friss tejjel is működik. Felhasználhatjátok prószához, más süteményekhez is, de aki szereti magában is elkanalazgathatja. Egyszerű, finom és egészséges!


Ötlet:



Hozzávalók:


  • 1 liter min. 3,5%-os friss tej
  • 1 ek. joghurt
  • 1 ek. tejföl

Elkészítése:


A tejet tálba öntöttem, hozzákevertem a joghurtot és a tejfölt, majd szobahőmérsékleten, félig letakarva, hagytam alvadni. Két nap alatt készült el, bár ez attól függ, hogy mennyire van meleg. Jól zárható üvegbe öntöttem, és felhasználásig hűtőben tároltam. Néhány evőkanállal félre lehet tenni belőle az újabb adag beoltásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése