Egyéb érdekességek...rólam

2011. május 4., szerda

Zöldborsós farfalle szalonnával



Bírom az olaszos ízvilágú, könnyen összedobható, ezerféleképpen variálható kajákat. Ennek a tésztának az elkészítése is alig fél órát vesz igénybe...és már lehet is falatozni. A recept a legújabb Szuflé Magazinból származik, én még azért dobtam hozzá egy nagyobb fej kockákra vágott paradicsomot is. Elkészítése után azonnal tálaljuk, mert szerintem frissen az igazi! :-)) 


Hozzávalók:

  • 40 dkg farfalle durum tészta
  • 40 dkg zsenge zöldborsó
  • 1 nagyobb paradicsom, felkockázva
  • 15 dkg húsos kolozsvári szalonna
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 csokor petrezselyem
  • só, bors
  • olívaolaj
  • parmezán a tálaláshoz

Elkészítése:

A felkockázott szalonnát pirítsuk meg. Adjuk hozzá a borsót, a szétnyomott fokhagymát, az apróra vágott petrezselymet, sózzuk, borsozzuk, locsoljuk meg olívaolajjal. Kevergetve főzzük, amíg a borsó megpuhul, ez kb. 5-8 perc. A végén dobjuk hozzá a paradicsomot is. Főzzük ki a tésztát sós vízben, szűrjük le, keverjük el a borsós feltéttel. Tálaláskor reszeljünk rá parmezánt.

Forrás: Szuflé Magazin (tavasz)

7 megjegyzés:

  1. Én is szemeztem már ezzel a recepttel, nagyon guszta lett:)

    VálaszTörlés
  2. De jó, ezt ki kell próbálnom, és nagyon tetszik a tálad.

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a tésztát, szeretem az olasz(os) ételeket, és amit készítettél nagyon meggyőző :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta lett! Tegnap én is masnitésztáztam :)))

    VálaszTörlés
  5. Már tegnap kinéztem magamnak!
    Ma meg már el is készült!
    Meg még nem kóstoltam, mert a többiek még nem értek haza, de az illata.........!:-)
    Köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia :) néz át hozzám ha van egy kis időd van ott neked valami :) puszi
    Amúgy jó lett a blogod!!

    VálaszTörlés