Egyéb érdekességek...rólam

2013. november 24., vasárnap

Padlizsánkrém...


Padlizsánkrém...



... padlizsánkrémet sokszor és sokféleképpen készítettem már. 

Nagyon szeretem, mert nem sokat kell vele foglalkozni.

 Amíg sül a padlizsán és a kenyér, addig lehet a munkanap fáradalmait pihenni 

/vagy egyéb háztartási teendőket végezni/. Ha megsült a padlizsán 

a hozzávalókat csak össze kell pürésíteni, és már lehet is enni.

Ezúttal Tücsökbogár padlizsán receptjére csaptam le


...isteni lett, úgyhogy a repertoáromba fel is vettem!





... lássuk, mi kell hozzá?!




1 kg padlizsán
1/2 fej vöröshagyma
1-2 gerezd fokhagyma
ízlés szerint Himalája só
1 dl olívaolaj
frissen őrölt bors



A padlizsánt 220 °C-os sütőben 30 perc alatt megsütöm. Tálba rakva, fedővel lefedve kihűtöm. Lehúzom a héját, majd a többi hozzávalóval együtt botmixerrel vagy késes robotgépben pürésítem Ennyi. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése