Egyéb érdekességek...rólam

2011. április 3., vasárnap

Karamellkrém tubusos sűrített tejből



Én is megcsináltam, naná, hogy megcsináltam TücsökBogár által posztolt karamell krémet! Csak annyit fűznék hozzá, hogy IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁÁÁÁDOOOM! Rengeteg ötletem van a felhasználására vonatkozólag, az elkészült finomságokat pedig hamarosan megmutatom! :-DD


Hozzávalók:

  • 4 tubus cukrozott, sűrített tej

Elkészítése:


Roppant egyszerű, Tücsöknél megtalálhatjátok, de azért én is bemásolom ide. Mivel én 4 tubussal dolgoztam, ezért még 1 órát főznöm kellett a krémet.

A sűrített tejet dunsztosüvegbe nyomtam. Rácsavartam a fém tetőt. Annyi vízbe állítottam, hogy a sűrített tej vonaláig (vagy kicsit feljebb) ellepje, de a tetejét már ne. Aztán 4 órán keresztül fedővel lefedve a legkisebb hőfokra állítva főztem. Amikor kivettem a vízből még folyós volt, de amint kihűlt megdermedt. És már használhatjuk is.



Ma este 18.00-kor lejár a játék határideje, eredményhirdetés holnap este várható!

Aki még nem jelentkezett, jöjjön gyorsan játszani!!! :-DD

5 megjegyzés: