Egyéb érdekességek...rólam

2011. április 4., hétfő

JÁTÉK - Eredményhirdetés

Vajon ki lehet a szerencsés nyertes???? :-)))



Tegnap este 18.00-kor lejárt az általam meghirdetett játék határideje, Méziboy pedig nagy lázban égve végre kihúzta a szerencsés nyertest, aki a következő ajándékcsomagot nyerte.





A csomag tartalma a következő:


  1. dinós szilikon bonbon forma
  2. 4 db húsvéti kiszúró
  3. Green Cuisine egész szerecsendió
  4. Green Cuisine levendula virág (fagyiba, sütibe, bonbonba pl.)
  5. Green Cuisine őrölt kardamom
  6. Alnatura bio kovász 1 kg liszthez
  7. a képen látható sütis doboz

45-en játszottatok, mindenkinek nagyon köszönöm, és szívből örülök, hogy ennyien jöttetek és kommenteltetek. A sorsolást pedig 4Gyerek személyes kérésére "fotódokumentáltam" (a képek minőségéért elnézést, sötét volt már nagyon)! :-DDD A nyertes pedig, akit Méziboy kisorsolt...dobpergés...dobpergés...dobpergés:


CSALÁDI TŰZHELY!!!


Családi tűzhely!!! GRATULÁLOK!!!


Családi tűzhelynek sok szeretettel gratulálok, kérlek írj nekem üzenetet a fenti e-mail címemre, hogy megbeszélhessük, hogyan juttathatnám el neked a nyereményedet! Használd őket egészséggel! :-DDD

A többiek pedig ne búsuljanak, lesz még játék biztosan!!! :-DDD

8 megjegyzés:

  1. Szia Mézi!
    Csodás ajándékokat választottál, gratulálok a nyertesnek! És magamnak is gratulálok, amiért nem láttam ezt a játékot:)Na, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  2. Gratula a nyertesnek!Én is pont ilyen tojás kivágó formákat keresek, csak még nem találtam. Sajna Fortuna nem kedvezett nekem:)

    VálaszTörlés
  3. Ó, hát nem én nyertem... :)))
    Gratulálok a Családi Tűzhelynek, igazán csodás ajándékokat kap!
    Köszönjük a játékot Mézi :)))

    VálaszTörlés
  4. Grtulálok Családi Tűzhelynek!:-)Mézi Neked pedig köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a szervezéshez,nagyon szép az ajándékcsomag. További sikereket kívánok!
    / ez a kéz ismerős/

    VálaszTörlés
  6. Gratula a nyertesnek, neked meg kössz a játékot.

    VálaszTörlés
  7. Juhé!!! Gyanutlanul leülök a gép elé és most nem térek magamhoz. Ez a sok gyönyörűség mind az egyém?! Köszönöm, köszönöm!!! Jelentkezem mailben:)
    A lányoknak is köszönöm a gratulációkat, nagyon boldog vagyok!

    VálaszTörlés