Egyéb érdekességek...rólam

2012. június 23., szombat

Málnás, ribizlis cobbler...

Málnás, ribizlis cobbler...


... mézzel és rózsavízzel.


Hozzávalók:

  • 25 dkg ribizli
  • 25 dkg málna
  • 2 tojás
  • 6 dkg méz
  • 3 dkg liszt
  • 3 dkg étkezési keményítő
  • 1 csapott tk. sütőpor
  • egy nagy csipet só
  • 1 ek. rózsavíz
  • 6 ek. tejszín
  • 6 ek. olaj


Elkészítése:


Egy nagyobb kerámiaformát kivajaztam, a gyümölcsöket szépen szorosan elrendezgettem benne. A mézet habosra kevertem a tojásokkal, majd több részletben belekanalaztam a sütőporral és a sóval elkevert, átszitált lisztet, rózsavizet, tejszínt és az olajat. A masszát a gyümölcsökre öntöttem, és 150°C-ra előmelegített sütőbe tolva szép pirosra sütöttem. Vaníliafagyival tálaltam!


Forrás: Kicsivu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése